Contact
Contact opnemen
Voor vragen over de webshop kun je terecht op onderstaand telefoonnummer. Wil je iets weten over de brouwerij, het restaurant, arrangementen of educatie? Vul dan even het contactformulier in of ga naar de pagina boeken voor meer informatie over onze arrangementen en activiteiten.
Openingstijden
De Reusch (incl. rooftopbar met panoramaterras) is open van woensdag t/m zondag tussen 10 en 18 uur. Het restaurant op verdieping 1 is open van 11.30 tot 21 uur.
Op maandagen en dinsdagen gesloten (reserveren van zakelijke arrangementen kan wel).
Routebeschrijving
Je ziet ‘m natuurlijk al van ver liggen… onze watertoren. Deze ligt aan de rand van Schimmert en is eenvoudig te bereiken.
Met de auto
We hebben natuurlijk het liefst dat je met de fiets of te voet komt. Is dat even niet handig, dan kun je je auto schuin tegenover de watertoren parkeren, volg de bordjes maar! Gebruik het adres De Bockhofweg 1 Schimmert voor je navigatiesysteem.
Openbaar vervoer
Als je met de trein naar ons wil komen, reis dan naar station Nuth. Van hieruit kun je de bus nemen die via Hulsberg naar Schimmert rijdt. Zie je meteen wat van onze mooie regio! Kom je in Schimmert aan, dan moet je uitstappen bij de bushalte met de naam…. ‘Watertoren’. Hoe te gek is dat! Vanaf daar is het een minuutje lopen. Kan niet missen dus.
Veelgestelde vragen
Ben je op zoek naar informatie die je op de site nergens terugvindt? Kijk dan of jouw vraag hier tussen staat. Blijft je vraag onbeantwoord, vul dan onderstaand contactformulier in.
Welke onderneming zit er achter De Reusch?
De Reusch is een initiatief van ondernemers Nico en zijn broer Roger Eurelings en het totale concept is door hen geïnitieerd. De exploitatie van de horeca, de brouwerij en de educatieve projecten zijn in handen van André en Anne-marie Köppen, de twee andere grondleggers.
Hoe kan ik partner of leverancier worden?
In principe kan iedere maker, boer, leverancier of producent partner worden. Mits jouw product maar binnen een straal van 60 km rondom De Reusch gemaakt wordt. We maken onderscheid tussen lokale en streekproducten, maar dat leggen we je graag uit bij een glaasje FRISCH.
Is de watertoren te bezoeken voor mindervaliden?
In de watertoren is een lift die naar bijna alle verdiepingen gaat. Alleen de split levels op verdieping 2 (proeflokaal) en verdieping 4 (streekproductenplein) zijn niet bereikbaar met de lift.
Op de begane grond en op verdieping 7 is een mindervalidetoilet aanwezig.
Betaal je entree bij een bezoek aan de watertoren?
Iedereen kan de watertoren bezoeken en een hapje komen eten. We adviseren je wel van te voren te reserveren. Wil je naar het uitzichtpunt, een rondleiding of een andere activiteit boeken, dan betaal je hiervoor. Check hiervoor onze boekingspagina.
Waarom betaal je € 3 voor een bezoek aan de toren?
Iedereen die met de wenteltrap of belevingslift naar boven wil, betaalt € 3 voor het behoud van het gebouw. De watertoren is een rijksmonument.
Is er een toilet op de bovenste verdieping?
Ja, toiletten zijn aanwezig op verdieping 7 (incl. barrièrevrij toilet ), verdieping 6 en op de begane grond (barrièrevrij toilet en babyverschoontafel).
Waarom betaal je vooraf bij het boeken van een arrangement?
Wij kopen speciaal voor ieder arrangement het betreffende eten en/of drinken in. Dit zijn verse streekproducten die we dagelijks geleverd krijgen. De Reusch werkt volgens een zero waste principe, daarom willen we er zeker van zijn dat de geboekte arrangementen ook vooraf betaald zijn.
Mag ik mijn hond meenemen naar De Reusch?
Je mag een hond meenemen, maar alleen op de eerste verdieping (het restaurant). Honden mogen niet verder naar boven.
Is De Reusch al open voor publiek?
Ja! Sinds 30 juni, exáct 94 jaar na de opening op 30 juni in 1927, zijn we open! Ook in onze webshop kun je producten online bestellen. Volg je onze social media al? Dan ben je altijd op de hoogte!
Contactformulier
Je gegevens worden verwerkt in overeenstemming met het privacybeleid. De velden met een* gemarkeerd dienen verplicht ingevuld te worden!